torsdag 26. februar 2009

Cow hunting

Min lösning på oppgave nr 5 på mesterscrappen. Kom nr 1 i min grupp! Det hade jag aldrig trott när jag gjorde den men den var ju ganska så olik de andra så den skilde sig väl ut en aning. Om ni undrar över färgkombinationerna så skulle man inspireras av ett speciellt kort som dom hade valt ut.
Det ska bli intressant i nästa omgång att se vad alla hittar på för man skulle scrappa utan blommor, bling och spets. Jag skulle bara ha sparat den här och skickat in den. :)

7 kommentarer:

LissM sa...

Gratulere nok en gang (",) Den ble jo kjempe stilig (",) og det vises at du er inspirert av bildet (",)

Maja Stokk / eyovine sa...

Är inte alls förvånad över att du vann! Denna är underbar och humoristisk. Stilren och bara såååå rätt!!

Kram Maja

Anonym sa...

Grattis än en gång
Ha en trevlig och mysig helg
Kram Ma

Emma sa...

Underbart och humoriskt, det får jag hålla med Maja om.

Grattis igen!
Ha en lullig helg!

Sarah sa...

Mmmm...härligt shabby! Jättefin! kram, sarah

Julieutrulie sa...

RÅstilig LO!!!
utrolig bra bilde, he he:)

Anonym sa...

Hallå där! Akta kossan, den kan ju vara min!!!

störtskönt upplägg, enkelt och ändå skitsnygg. jag har ju inte kommit in i lullet ännu utan gillar det lite stilrenare.

Önskar jag fick åka upp och scrappa med dig hela dagarna...

Tror du Håkan o Sonja har plats för mig i väskan?????