fredag 5. juni 2009

Koppi

Den här LOn är lagad efter bokstaverna i mitt namn. Det är scraplagret som har denna klassikern inom scrapputmaningar. Jag har aldrig gjort eller hört om den här typen utmaning och jag fick verkligen fundera för att hitta alla saker till mina bokstäver.

Här är förklaringen:
U- Pappret Urbanlily
L- en clearshape från little yellow bicycle
R- rubons
I- ink på kanterna av det gröna pappret
K- kaiser chrafts
A- akrylfärg

Det här är väl kanske inte det finaste jag har gjort direkt men det var kul att leta runt i scrapping grejorna . :) Jag är verkligen glad för att jag har lyckats använda ett av mina fulaste papper också.. tror det var ett av de första papprena jag köpte så jag ska väl vara glad att inte Saga har fått det.

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Den är urhäftig!!! Å det fulaste pappret tyckte jag var cooooolt ;)

trevlig helg!

Kramiz