torsdag 14. oktober 2010

i pippi-land


Jag ville göra något riktigt färgglatt till bilderna från Astrid Lindgren land där vi var i somras. Jag har ju egentligen haft köpstopp men kunde bara inte låta bli att beställa när det var så många härliga färgrika papper att köpa. Här fick jag använt 4 av mina nyinköpta papper och några av mina favorit prima blommor. Den här tyckte jag passade bra till Svensk scrapbookings färgglada utmaning så den skickade jag in dit.
Vi vuxna var väl egentligen inte så imponerade av Astrid landet men Saga var nu i himmelriket och det är väl det som är viktigast! Vi har varit på Disneyland, furuvik, plopsaland och några andra parker men aldrig upplevt så enorma mängder med folk som här. Det var nästan klaustrofobiskt i den enorma trängseln.

4 kommentarer:

Anne Bente sa...

åjh..... denne var dog bare helt skøn
klemmmm

Maja Stokk / eyovine sa...

Super läcker!! Gillar de glada färgerna och designen.

Kramiz Maja

Bodil sa...

Denne var skikkelig artig og sprek i fargene.

har en ting til deg i bloggen min.

ha en fin helg, klem :)

Siv Anne sa...

Å elsker de fantastisk friske fargene på denne