søndag 20. mars 2011

Jag firar våren och ett DT-call! (avslutad)


Jag firar den ankommande våren med en bloggcandy som innehåller glimmermist, prima blommor, 34 st A4 prima papper, 24 st 6x6 prima papper , några pärlblad och några chipboardträd från maya road.
Vad ska man då göra för att vara med? Jo:
1. ta med blid och länka från din blogg
2. skriv här att du gjort nr 1
3. om du vill ha 2 lotter så kan du lägga mig till i din blogglista. Då skriver du här en 2 så jag vet att du får 2 lotter.
Bloggcandyn varar fram till 24 april.
Om vinnaren inte hör av seg inom 3 dagar dras det en ny.
Den som inte har blogg och vill vara med kan skriva vilken av mina layouter som är en favorit.

Scrapptorget letar efter en ny DT medlem så nu hoppas jag att just du söker och även norrmän är välkomna att söka! Läs mera här om hur du ska göra för att bli medlem i vårt fantastiska gäng!

118 kommentarer:

Lisa Synøve sa...

ÅÅåå så mye fint ! Jeg vil være med !! Har skreve om candyen i bloggen min.
bloggliste..er det d samme som følger? Isåfall tar jeg 2 lodd =)

Bodil sa...

En kjempeflott candy du har. Har bilde med link i sidebaren min og du er i blogglista mi fra før :)
2 lodd på meg, klem :)

Linda sa...

Jeg vil være med og feire våren med deg :)
Link til deg ligger fra før i bloggen min ;) Og vi følger jo hverandre :)
Klem

pia iris sa...

jeg vil gjerne være med på denne vet du.
så masse lekkert her hos deg.
ha en flott kveld. klem pia

Helena sa...

Tack för chansen till detta godis. I like :)
Jag har länkat via min bloggs sidebar, så 1 lott till mig.

Take Care!

Helene sa...

Jeg blir gjerne med i denne flotte candyen din, og har linket i sidebaren på bloggen min :)

klem

Unknown sa...

Oj va roligt,har länkat till dig på min blogg, duligger redan i min blogglista.
Kram Elin

Miss Hønemor sa...

For en kjempeflott candy! Har nevnt den i bloggen min, og lagt deg til blogglista mi :

http://endaenhobbyblogg.blogspot.com/2011/03/enda-en-bloggcandy.html

Anonym sa...

vilken fin fint candy! Precis min smak.
Tack för chancen att fina de fina saker! Har laggt till det i min sidebar.

Lilla Anna sa...

1.Jag vill gärna vara med och tävla om så fina saker.
2.Jag har lagt till dig i min google reader.

http://lillaannapysslar.blogg.se/2011/march/blogcandy-2.html

Maria sa...

Ja, visst är det värt att fira att våren är på gång. Idag är det ju vårdagjämning! Kul med lite "candy" - jag är gärna med på utlottningen. Skriver nu här, länkar från min blogg - och du finns redan med på min blogglista. Ha det gott!

mellem sa...

Kjempefin blog candy, har lagt deg til i sidebaren

Ziro sa...

Jag tar gärna chansen att vinna. Jag tar en lott, då jag nu länkat hit i sidan på min blogg.

Carita sa...

Jag är gärna med :) Underbar candy.
Har länkat i sidmenyn här: http://turkost.blogspot.com/.

och lagt till mig som följare. Så 2 lotter :)

Kram, Carita
¨http://turkost.blogspot.com/

sofiutane sa...

Åh vilken fin candy! Jag vill gärna vara med och ha chansen att vinna den! Jag har länkat i min sidebar!

Johanna sa...

Ett blogginlägg och i sidebar + blogglistan = 2 :)

Siv Anne sa...

For en lekker Candy!!!!!
Våren er mer enn velkommen hos meg også nå.

Jeg er med, med to lodd for du har vært på min bloggliste leeeenge allerede :)

Ønsker deg en flott uke

Ester89 sa...

Har skrevet om bloggcandyen din på bloggen min og satt deg som følger hos meg. Tar da 2 lodd!

Merete/Scrappeguri sa...

Kjempefin candy du har! Jeg vil så jeg gjerne være med. La meg som følger og legger candyen i min sidebar. 2 lodd på meg.

Evas Pyssel sa...

Jag firar gärna våren med dig och alla fina scrapalster du gör. Länkar i min blogg och lägger dig i blogglistan. Kram Eva

Ester89 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Guri sa...

Lekker candy du har laga til. Eg blir gjerne med på vårfeiringa sjølv om det er lite som minner om vår her. 1 m med snø i hagen :)
Har linka til bloggen din i sidebar.

Synnøve sa...

Heisann.
Jeg feirer mer enn gjerne våren med deg, selv om det snør her i dag. Huff!
En lekker candy!!!
Jeg har lagt deg til i bloggen, og følger deg, så da blir det 2 lodd på meg;)
Klem

Pillan sa...

Superfin blogcandy! Jag har länkat i min sidebar till dig, så EN lott till mig tack! :-)

nallehu sa...

Men vilken alldeles bedårand candy!!!

1. Jag har länkat hit i min sidebar...

2. Jag har blivit följare

Nu håller jag tummar och tår!!

Kristina sa...

Fina saker du har i din candy!
Har länkat i min blogg :)

Sylvia sa...

Hei.
Toppers candy som jeg gjerne vil være med på.
Legger bilde i min sidebar og legger deg til i min bloggliste.

Sylvia.

lillesmor sa...

Lekker candy da, og den vil jeg jo gjerne være med i trekninga av.
Du er jo i blogglista, følger er jeg og jeg krysser fingrene for at ett av mine to lodd blir trukket;-)
Ha en fortsatt fin uke.

O´Kelly sa...

Vilken härlig bloggcandy.
Inte helt fel om den hamnade hos mig. ;)
Jag har lagt in en länk på min blogg & lagt in mig på din blogglista. 2 lotter

Hildes Scrappeunivers sa...

For en herlig candy! Jeg er med og tar 2 lodd. Har skrevet her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/candy-hos-ulrikas-scrapperier.html

Klem fra Hilde

SusanLotus sa...

Tittade runt lite och bestämde mig för att bli en följare. Du gör jättefina layouter och jag gillar att du gör en del av dem i A4. Behöver lite fin inspiration till albumen som jag ska göra till dottern min. (jag är rätt ny på scrapping och har bara gjort några få LO´s)
Vilka ljuvliga papper mm du lottar ut, så jag lägger en gadget på min sida också och är gärna med i utlottningen med 2 lotter.
Kram och ha en fin helg!

Hege sa...

Flott candy!
Jeg har lagt bilde og link hit i bloggen min, lagt bloggen din i lista mi, og også lagt meg til som følger!
2 lodd?

Ha en fin helg!

linn-jo sa...

Länkat med bild i både inlägg och sidebar :) nu hoppas man på godis :)

http://linn-jo.blogspot.com/2011/03/blogg-candy_26.html

pysselgrejaren sa...

En sådan härlig Blog Candy och trevlig blog vill jag inte missa.
Du finns på min sid-meny och jag följer din blogg, 2 chanser för mig.

Marita Johansson sa...

Åhhh vilken underbar candy.
Har lagt bilden i min högra sidebar
och lagt till dej i min blogglista har även blivit följare av din blogg.
Så det blir väl 2 lotter för mej då.
Ha det gott

Alhana sa...

For en flott candy du har gående. Har lagt en link til den i sidebaren.
Takk for sjansen til å vinne.

Howler sa...

Jättefin BloggCandy som jag gärna tar ett par lotter till :-)
Har lagt in bild med länk i min sidebar samt lagt till dig på min länklista till favoritbloggar :-)
Vårhälsningar Howler

nattugglan sa...

Hej på dej..jag är gärna med o tävlar om detta fina paket.. tar 2 st lotter.../Kikka

Petra sa...

Jag vill gärna vara med i din fina candy. Länkar i sidebaren på min blogg. Du finns redan sedan en längre tid i min blogglista då jag är ett stort fan av dina fina layouter.
Så 2 lotter på mig.
Håller tummarna.

Mandelhjärta sa...

Hei! Jeg prøver gjerne lykken i din herlige candy med 2 lodd. :)
Har linket i min sidebar og lagt deg til blogglisten.
Ha en kreativ uke!

Maja sa...

Hejsan!
Vilken fin candy! Har lagt in dig i min sidebar och i min blogg lista. 2 lotter :)

Anne sa...

For en flott candy, takk for sjangsen til å vinne! :)

Jeg har linket i sidebaren min, blitt følger og lagt deg til i blogglisten min, så jeg tar 2 lodd. :)

Klem, Anne.

Selena sa...

I posted a picture with a link at sidebar))
http://worldselena2009.blogspot.com/

Kaffesugen Scrappare sa...

Jag tar 2 lotter och hoppas på tur!
Tack för chansen att få vinna detta smaskiga godis :)
Scrapkram Jenny en kaffesugen scrappare.

Hempsukka sa...

Hei så flot blogcandy! Du får plass i sidebaren min og dukker opp i blogglista mi seff! så da får jeg 2 lodd.

Carolina sa...

Nu passar jag på att vara med, länkar till din adress i min candylista

Lena B E sa...

Så klart jag vill vara med och fira vårens ankomst, den är verkligen värd att fira! :)
Jag har länkat med bild i min sidebar och jag har lagt till dig i min blogglista.
Så jag tar inte 1 utan 2 lotter. ;)
Min blogg finns här, http://lenasbloggsida.blogspot.com/
Ha det så bra.
Kram Lena

Annica sa...

Hej,
Vilken härlig candy.Jag har länkat ifrån min side bar och har dig redan i min blogglista så det blir 2 lotter för mig.

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!
2 lotter till mig tack :)

Katja/MezzaNotte sa...

Åh, vilken härlig candy!

Vill gärna vara med och jag har dig på min sidebar och följer med glädje bloggen, = 2 LOTTER

http://mezzanotteskapar.blogspot.com

kram Katja

E.Winberg sa...

2 lotter till mig! Vilken jätte fin candy du har :)

Gratishav sa...

jag tar med mig 2 lotter.

1.har tipsat på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-bloggcandy.html

2.har lagt dig till i min blogglista på höger sida.

håller alla tummarna!

:)

Fröken svår sa...

Jag tar gärna en chans! Här har jag länkat;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-ulrika.html

Spacegirl sa...

Vilken härlig candy!
Jag är gärna med, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/24-april-blogcandy.html

Spacegirl_@spray.se

Monica's Scrappehjørne sa...

Har lagt til candyen din som en sidebar :) og vil gjerne ha to lodd (lagt deg til i blogglisten min og blitt følger av bloggen din?

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i candyn! Har ingen blogg, men en av favoriterna bland dina LO´s är: "Daisy vill också leka". Härligt med en LO i gula färger! /Teresa

Lindha sa...

Jag är gärna med! Tar 2 lotter!!

Klem Lindha

Annika sa...

Vilken fin bloggcandy, jag har länkat till bloggen från min sidebar!

mvh Annika

Outi sa...

Härlig candy! Man drabbas ju av "vill-ha-begär"!!! Jag har länkat med bild och lagt dig i en av mina blogglistor (Swedish Paper Crafting Blogs - eftersom du skriver på svenska) så det blir två lotter för mig.

Nu ska jag kolla in din blogg ordentligt.

Kram, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Pillan sa...

Superfin candy! Jag tar EN lott... har länkat i min sidebar!

May Britt sa...

flott blogg og flott candy den vil jeg gjerne være med på, er følger og har bilde og link i sidebaren min:)

2 lodd til meg

klem maya

Bloggtävlingar sa...

Är gärna med. har länkat på min blogg för 1 lott http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/scrapbooking-kit.html
tina_z@live.se

Edel sa...

What a lovely candy, dear!!
Thank you a lot for a chance to win!

http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!

Karin sa...

Vilken göttig candy! Den vill jag gärna ta chansen att vinna ;)
Länkar å följer så 2 lotter tack. =)
Ha en härlig dag!
kram Karin.

Ankie sa...

Har länkat till din sandy från min sida så då har jag säkrat en lott

Moments By Thagaard sa...

Jeg vil gerne være med i candyen med 2 lodder. :o)

Jeg kar lagt link med billed til din candy inde på min blog :o)

Mvh. Camilla

Fru Söderlund sa...

Hej!
Jag vill hemskt gärna vara med. Kommenterar nu, lägger din bild i min sidebar. Jag vill gärna ha två lotter så jag..visst är väl blogglista detsamma som att bli följare? I så fall 2 lotter. Ha det bäst!

Sandra sa...

Så mycket fint du gör! Och vilket gott godis :)
Har blivit följare och länkat i sidebaren på min blogg!

http://mangpysslaren.blogspot.com/

2 lotter till mig :)

Tack för chansen och ha en härlig helg!

Anonym sa...

Hej hej!!
Vill gärna vara med :D
har länkat i min sidebar och så är jag numera en följare av din fina blogg.

/Lisa

Emilie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Emilie sa...

Glædeligt forår!
Sikken en fin blog candy.
Jeg har linket til dig og din candy fra min egen blog.
Tak fordi jeg må være med.

Ha' det godt.
Hilsner fra FarfallaDK

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med vi utlottningen av den här jättefina blogcandyn. Har ingen egen blog men hoppas det är ok ändå.

Vårhälsningar
Ulla A-son
ullaand@gmail.com

Dorthe sa...

Øj Øj for en lækker candy du har her. Jeg har lagt billede og link i sidebarren på min blog, er blevet følger herinde hos dig - og har lagt dig til min blogliste - og nu har jeg også kommenteret (hihi) så 2 :o) Hav en herlig søndag.

glushkova sa...

http://irina-glushkova.blogspot.com/2011/04/candy-till-24-april.html
thanks!

Unknown sa...

Oj så läckert! Jag vill vara med x2! Trevlig blogg!

~Isabell~ sa...

for en H E R L I G candy=) klart jeg ønsker å delta. Jeg har linket i sidebaren min med bilde + at jeg har vært følger leeeeeeeeeeenge=)

2 lodd til meg=)

Ha en strålende dag=)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
Denna bloggcandy vill jag självklart inte missa att kunna vinna:)
Det fanns mycket fint som jag skulle bli överlycklig över att vinna:)
Jag har lagt din bloggcandy bild på min blogg och länkat till dig:) Sen så har jag lagt till dig till min blogglista och jag tar jättegärna två lotter:)
Ha en toppen dag och kramar från Lilla Pyssel Inger:)
Här hittar du blogginlägget om din bloggcandy:
http://scrappingmedinger.blogg.se/2011/april/ulrikas-scrapperier-har-en-bloggcandy.html

PerLan sa...

Vilket underbart bloggcandy. VAr ju bara tvungen att försöka vinna det :)
Startade min blogg idag och har länkat till dig och visat bilden på ditt bloggcandy. Jag har även blivit följare av din blogg och vill gärna ha 2 lotter :)

Scrap, pyzzel och mat sa...

Hej
Nu har lagt till dej med glädje i min blogglista. Såg flera fina grejer i din blogg.
I sidebaren ligger bild på candyn och länkar hit.Nu håller jag tummarna för att någon av mina 2 lotter ska ge utdelning på den fina Candyn
Kramar MarieG

Carola sa...

Följer din blogg nu och länkat i min sidebar så de blir 2 lotter för mig. =)

Väldigt mycket fina saker du lottar ut.

Angelas sa...

Vilken härlig Candy, den vill man inte missa så jag tar 2 lotter. Nu är det bara att hålla tummarna.

Kram

LadyNight sa...

Ja, varmt välkommen våren! Jag är gärna med och firar :) Har länkat med bild från högra sidomenyn på min blogg, under "Tävlingar".

-LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com

Helena sa...

Härligt vackert! Länk och bild finns på min blogg: http://virginiasrum.blogg.se/2011/april/bloggtavling-nr-2.html

och jag följer mer än gärna din blogg, så 2 lotter, tack!

AnkiB sa...

Nu har även jag:
1. lagt in en bild och länkat till candyn.
2.Lagt in dig i min blogglista och även blivit följare.
Tar därmed 2 lotter.

Petraso sa...

klart man vill vara med! Länkar i sidebaren

Petraso sa...

Ligger i blogglistan!

Инна_A sa...

For en lekker Candy!!!!!
http://innaaugsburger.blogspot.com/

soos sa...

Hej

Nu har jag lagt till din candy i min blogg och även blivit följare av din blogg så två lotter.
http://trisselochtrassel.blogspot.com/

Anita/AniLi sa...

Så mycket fint du gör! Och vilket gott godis :)
Har länkat i sidebaren på min blogg!
Anita

Gittans Pysselsida sa...

Fin candy som jag gärna hoppas på..
Jag har lagt mig som följare till din blogg...även lagt bild till candyn i min blogg
2 lotter.
Kram// Inga

Linda, mamma till Majken sa...

Vilken toppen tävling jag har hittat. Älskar att scrappa här hemma. Ett måste att vara med ju =)

Jag har länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2011/april/scrapbooking-kit-24-4.html

och även lagt dig i min blogg lista på min blogg =)

Håller ju själv med scrapbooking. Gör en egen årsbok till min dotter. Kolla detta: http://matchukgirl.blogg.se/2010/august/stina-ella-har-varit-har-pa-besok-idag.html

Håller tummarna här.
Ha en bra kväll // Linda

sequin sa...

Oh, I forgot to say. I enjoy visiting your blog. I'm your old follower.

MMS sa...

Underbart sätt att fira våren. har nu skrivit och länkat i min blogg. Är även en följare nu, så tävlar med två lotter!

citronlime sa...

Underbar candy!!!
Nu har jag länkat i min sidebar samt blivit följare av din blogg :) Två lotter...jag håller tummarna, stenhårt! :)

kimellim sa...

Har ingen blogg men är gärna med ändå, blir helt till mig när jag ser layouten "lek med vågorna". Så otroligt fint med vågorna och härliga blåa nyanser.

Karola B sa...

Thanks for the chance to win this awesome candy! I would like to be the lucky winner :)

Nicole Brenna sa...

Great layout and great candy... I am really excited about the DT call too. I am now a follower so very very excited. I live in norway even though I am an American....
Thanks for the chance to win....

Nicole Brenna sa...

I put it in my sidebar too and I almost forgot... I have a candy too if you or anyone else would like to join... scrapmethis.blogspot.com

Piglet sa...

Jag vill jättegärna vara med. Vilka fina grejer :)
Har bloggat här:
http://laviedepiglet.se/2011/04/19/mer-blogcandie/

Therese sa...

Jättehärlig candy!
Här har jag länkat till dig http://thereseharenblogg.blogspot.com/2011/04/blogcandys.html
Har också lagt till mig som följare så jag tar två lotter och hoppas på tur =)

TessiBessi sa...

Hej hej..!!!!!

Jag ´är gärna med och tävlar så 2 st. lotter till mig tack =)
Har blivit följare av din blogg, kopierat bild till min blogg och länkat hit.. =)=)

http://scrappingbessi.blogspot.com/

Mvh//TessiBessi

Anonym sa...

Din blogg godis, de är ute ganska häftigt!

xoxo,
Nurul Shah:)
www.dopescrapper.blogspot.com

Anonym sa...

2

Och jag har länkat dig på min personliga blogg blogg!

Klicka här> www.dopestyler.blogspot.com

xoxo,
Nurul Shah:)

Marianne sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen, og melder meg på med 2 lodd - du er lagt til i blogglisten min og jeg har linket til dette innlegget i sidefeltet på egen blogg. Da er det bare å krysse fingrene :-)

God påske!

Cattiegirl sa...

Wow, superfin godis! Jag är gärna med!
Har länkat i min sidebar å följer...Någon blogglista har jag tyvärr inte, men du har ett bokmärke sedan länge!

Kram
//Cattie

BertaStina sa...

Har gjort både 1 o 2 och hoppas på tur =)

Annefia sa...

Jag vill gärna ha en lott. Länkar från min sidebar.

Анастасія sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Анастасія sa...

ah, what wonderful candy! thank you for possibility of participation:)
http://oberona.blogspot.com/

Pysselpinglan sa...

Vilken härligt fin vinst, såklart man vill vara med! Har länkat med bild och lagt till i blogglistan så 2 lotter då.. =)=)

Ukka sa...

Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

livean sa...

Så mye lekkert! :O) 2 lodd på meg!

Lotta Potta sa...

2 lotter till mig! Fin candy, nu är det bara att vänta och se om man vinner!! Lotta
Till min blogg hittar du här..
http://eldvindvattenlotta.blogspot.com/

Fnusan sa...

Jag kanske är för sen men jag chansar på att jag får vara med i denna fina candy! Visste inte om du räknar med den 24 som sista dag...
Jag har länkat till dig från sidebaren i min blogg!
Kramis!

Fnusan sa...

Du är även inlagt i min följarlista nu!

Frida Camilla sa...

Flott candy du har:) Har linket til deg i sidebaren min.. Nå krysser jeg fingrene for at jeg har vinnerlykke:)
Ha en fortsatt fin påske!

bili sa...

Vill gärna fira med dej:) Har länkat i min sidebar med bild och lagt dej i min blogglista, = 2 lotter
http://kortfonstret.blogspot.com/

Nilma sa...

Hej,

Självklart vill jag vara med och hoppas jag hinner nu!

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg och länkat till din tävling, samt blivit följare av din blogg så 2 lotter då? :)