fredag 7. oktober 2011

Mina sista layouter

Efter mycket tänkande har jag avslutat alla mina uppdrag som inspiratör på olika bloggar. Ett svårt beslut men men det är svårt att hinna med allt som man vill göra. Vi håller på att renovera ett hus och jag jobbar ju heltid så just nu kunde dygnet gärna ha fler timmar. :)
Här är mina sista layouter:

Den här layouten är gjord efter en skiss hos scrappekammaret. Den varar till 20 oktober så bli med du också!


Här har jag provat på något som är helt nytt för mig: att göra klart layouten och sätta dit fotot sist. Kul men kanske inte så fint. :)

Mitt sista bidrag till 100% norr där man skulle inspireras av ett foto.

Det här var mina sista bidrag som inspiratör men jag kommer inte till att sluta att scrappa men nu ska jag bara vara deltagare och inte medlem.
Jag önskara alla mina tidigare DT-kolleger lycka till och tuusen tack för all inspiration ni har gett mig!

3 kommentarer:

line sa...

Flotte som alltid.

Forstår godt med det tid, ikke bestandig man får til alt man vil. Håper allikevel at det blir litt scrapping også fremover slik av i kan kose oss her inne i bloggen din :)

God helg!

lillesmor sa...

Kjempeflotte loer som alltid, men jeg likte den øverste best. utrolig fin bruk av det arket, og nydelig tolkning av skissa.
Skjønner godt det blir mye med full jobb og husrenovering i tillegg til å skulle være mamma;-)
Håper vi fortsatt får se dine fargeglade loer fremover.
God helg

Unknown sa...

Så jätte fina,
Tyvärr hinner man inte med allt man vill,
Ha det så bra,
Kram Elin