mandag 21. februar 2011

BFF


För alla som inte helt förstår vad bff betyder så kan jag berätta att det är engelska och står för best friends forever. Saga och Thale storkosar sig ilag och är verkligen bästisar som nästan alltid kommer överens. Det är väl bara när dom är lite väl enig och vill leka med samma saker som det kan bli lite bråk. :)
Med den här deltar jag på månadens utmaning som har en tävling där man ska tolka meningen -våran bästa tid är nu. Det jag har tänkt är att för min dotter är tiden med Thale verkligen hennes bästa tid, hon längtar alltid efter att få träffa henne.

7 kommentarer:

Bodil sa...

Så stilig og flott med klokken som symbol på tiden de har sammen.
klem :)

Emma sa...

Hej! Det var ett tag sen jag var här. Vilka fina bilder och layout du har gjort på senaste tiden. Jag har slutat helt med alla scrapperi. Säljer min riktiga scrappväska, om du är intresserad hör av dig... Kram! Hälsa familjen!

marit sa...

Fin den var.
Likte bruken av klokke, gjorde seg som pynt, men og den dobble betydningen av bff;)

Anne Bente sa...

total flot og kreativ lavet,flot

Unknown sa...

Så mysigt, tjejerna ser ut att ha roligt !!
Kram Elin

Cornelia sa...

Vilken fin LO! Tack för att du vill delta i månadens utmaning!

Tiina sa...

Vilket fint och mysigt kort du har gjort på tjejerna! Ha en trevlig helg!