tirsdag 2. august 2011

Ett kit från Scrap-Perra

jag har fått den äran att skapa med ett kit från scrapperra den här månaden på scrapptorget! Det här var första gången som jag har skapat med ett kit och det var verkligen utmande att inte lägga till något för jag är  van vid att kunna välga ganska så fritt bland alla mina scrappesaker.


En layout om dottern som blev sjuk i frankrike nu i somras men det gick nu bra då det bara var en vanlig barnsjukdom. Det är ju en stor skräck när man är ute och reser att barnen ska bli sjuk men vi upptäckte att den norska sjukvården har mycket att lära sig från den franska. 
Jag har skrivit ganska så mycket på den här LOn med min hemska handskrift men av och till så är journalingen så viktig att man bara måste skriva.

En sån sista layout som jag gjorde av resterna av kitet. Det jag har lärt mig är att man ska göra alla layouterna samtidigt när man har ett kit så det inte blir för lite över till den sista.


En LO om att det inte längre är så enkelt att ta bra foton av min dotter men det är väl snart omöjligt så jag ska väl vara glad för alla tullbilder (skämtbilder) som jag får ta av henne nu.

Om det är någon som är mera intresserad så har jag skrivit ganska så mycket på bloggen till scrapptorget

Så har 100% norr en ny utmaning ute! Jag har tyvärr inte hunnit med att skapa själv till den men jag hoppas att just du får tid!

2 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww noget så utrolig smuk

fortsat god sommer
klemmmm

Anne sa...

Så flotte LO-er, jeg liker så godt kontrasten og enkelheten i alle, du får fram bildene godt og likevel er det nydelig pyntet. :)