mandag 20. oktober 2008

Sedona

Nu har vi varit i Sedona, arizona en dag. Det ar lite speciell plats som ar ett andligt sentrum med en massa flummiga butiker och manniskor som tror pa vortexar. Moab ar defenetivt mera varan stil men det var mysigt att talta och grilla i Sedona.
Jag maste bara beratta en fantastisk nyhet: Jag har vunnit en kamera i en tavling
En komplett overraskning for det var ju sa manga andra som var minst lika bra som var med men jag ar overlycklig! Sa nu pappa far du ta over en sliten D40x nar jag far min nya parla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej oc ett STORT GRATTIS du är helt otrolig på att vinna Det måste vara skicklighet eller hur?Roligt att höra att allt går bra njut av resan och ta det lugnt.
Kramar från ma o pa
Ps Pa köper den

Anonym sa...

Heia, ja det må jeg si som din pappa: Du er en mester på å vinne :-)) Nå ble vi skikkelig misunnelige, ha ha. Lykke til videre på reisen. Klem fra A&R

Anonym sa...

Grattis till kameravinsten, den är du värd.
Spännande att läsa er reseskildring.
Ha en fortsatt trevlig resa, hälsar Gull och Göran