tirsdag 17. mars 2009

Närhet

Här är mitt försök på att scraplifta en LO som Eyovine har gjort. Tävlingen föregår på cybercroppen på scrappers, bli med du också!
Eftersom inte mina föräldrar kunde komma till Lofoten så tog jag och Saga och for ned till Sundsvall på besök. Det har nu inte varit så mycket till semester för vi båda har hittils varit sjuk hela tiden men vi kanske kan få oss några dagar med shopping innan vi far hem.
Min goda väninna Irene har ju också börjat med scrapping så på söndag så ska vi på våran första scrappeträff! För mig som verkligen bor på landet kommer det att bli väldigt spännande. :)

7 kommentarer:

Torill sa...

Så flott!!
Den swirlen var bare helt utrolig lekker!!!!!

Anonym sa...

Du ser så snyggt det blev!!!

Jag är SÅÅ nöjd med fjärilens placering... '=)

Om inte förr så syns vi på söndag.

Kramis Irene

Alex sa...

åh vilken fin! älskar den lilla fjärilen! riktigt mysig LO!

o va kul det låter med scrapträff! har själv aldrig varit på nån! hoppas inspirationen följer med dig dit o att vi får se massa fint i bloggen efteråt! :-)

Emma sa...

Åh, vad fin! Påminner lite om Little miss Saga. Kul du och Irene ska ha en scrappträff på söndag. Bra ide att ni träffas nu. Har hellre aldrig varit på någn slags scrappträff förut..Hopppas ni ger en massa tips i bloggen efteråt.

Stackras er som varit sjuk, hoppas ni blir bättre snart igen och kanske kan ta en sväng in till mig i stan. Bjuder på fika då om det passar er ngn kväll eller på helg...Ha det gott, fin väder idag härligt!

Kram Emma

Julieutrulie sa...

Herlig flott rosa LO!!
koselig bilde:)

LissM sa...

Denne var rålekker:) enig med Torill, den swirlen var kjempe lekker:)
Jeg vil også på scrappetreff, men du få komme på kaffe og litt scapping, så får jeg høre hvordan det gikk:)
Kos deg masse:)
Stooor klem(,")",)

Anonym sa...

http://www.scraplyckan.e-butik.se/

Hittade en ny sida.....