torsdag 7. mai 2009

Tråkig..

kænner jag mig just nu. Scrappingen ær trøg som sirap, jag har ingen fantasi och har fastnat i samma spår.. inte ens mina svenska bokstæver vill fungera så dærfør ser det ut sån hær nær jag skriver..

Jag har nu scrappat en vintage LO till Mimas. Det ær min farbror Kent som ær på bilden, jag hade en førhoppning om att det skulle vara min pappa men det var han som hade tagit bilden och det var ju næstan lika bra! :)


En vælkommen skylt till en svensk væninna hær på Gravdal. Om hon ær missførnøjd så kan hon ju hænga den ute så blir den snart borta. :)

Kortgleder har en bloggcandy der man kan vinne nye stempler. Skynde er in og var med ni også! :)

8 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Du är väl ionte tråkig!!! Gillar di vintage lo... jag får aldrig til det... blir bara chabby med massa dekosar =/... Å du e skojjig du... =D... hänga den ute!! *hihi*... välkommen skylten var också fin.... å jag tror inte hon hänger den ute ;)

Kram Maja

Alex sa...

förstår känslan! tycker du att du har fastnat i samma spår (vilket i så fall inte alls märks!) så kan du testa att utmana dig själv.. typ scrappa tvärtemot vad du brukar göra.. kan va kul :-)

gillar din vintage LO! underbart foto på din farbror.. som gjort för att scrappa vintage! (om jag nu har fattat vad vintage är för nåt.. :-))

skylten var också riktigt fin! vilken fin present.. den skulle säkert försvinna med en gång *hihi* så vi får hoppas att hon inte hänger den ute!

kram på dig!

LissM sa...

Syns LO`en ble kjempe fin, men inspirasjonen blir av og til bare bort... Vet alt om det....

Anna kommer nok til åbli kjempe glad for skiltet:)

Emma sa...

Hej! Så Underbart du har scrappat om min pappa! Måste visa honom Härligt att se! Förstår din känsla, men jag har också varit seg på att scrappa. Välkommen sylten är jättefin! Så det är bara låta kreativen att flöda bra!

Kortgleder sa...

Hei. Så moro at du ville være med. Nå har jeg lagt deg til i lista vår. Lykke til i trekningen.

Jorunn

mamma sa...

Det blev ju jättefint. Men vad är vintage?

Välkomskylten tyckte jag blev jättefin,den måste hon bli glad för

Kram på er ma

Alvmarken sa...

Hej!

Dagens dragning i stämpelotteriet på Pappersvindens blogg utsåg dig till vinnare av gårdagens stämpel (hörnswirlen). Grattis, grattis!

Skicka din adress till info@pappersvinden.se så skickar vi över stämpeln till dig.

/Designteamet på Pappersvinden

Cattis sa...

Förstår precis hur du menar. Men jag gillar dom! =) Vintage är en stil som jag nog inte kan scrappa...hmm...fast jag har inte provat heller ;)