torsdag 30. juli 2009

På tur med koppi

Eyovines blogg firar 1 år med en scrapping utmaning!

Måste ha
*mönstrad bakgrund
*minst 2 foton
*knappar
*wellpapp
*sömmar (för hand eller på maskin )
*blommor

Får inte
*bling
*rubons
*brads
*minirosor
* pärlor ( halvpärlor, pearl maker, liquid pearls )

En utmaning helt i min smak! :)

Saga måste alltid ha med sig Koppi överallt så nu när vi var i Hammarøya så var dockan med på tur. Så Koppi blir nog med till USA i år. :)

Webster bokstäverna är mina stora favoriter för tiden, jag tycker dom passar in på alla LOer. :)

En fjäril från onrie pappret
Jag har använt crackle paint på hjärtat och sytt en kant runt pappret.

2 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Du vad läcker den var!! Gillar färgerna och upplägget på den. Å så kul att du ville vara med på min lilla utmaning =)

Kramiz Maja

Emma sa...

Den är verkligen läcker!