mandag 27. april 2009

Bakshish

En LO om turen till Egyptien. Pinsamt nog har jag bara scrappat en bild tidigare från den resan, nu när jag inte har framkallat bilder på ett tag börjar jag att gräva i fotohögen lite. :) Den färgrika lappen bak bilden är en äkta scrap som jag tog vara på efter resan. LOn är förresten gjord efter en skiss på svensk scrapbooking. Superdålig bild som vanligt.


Jag bara måste visa hur glad en liten jänta kan bli när mamma säger : NEJ, DU FÅR INTE ÄTA UPP MATEN! Till och med brysselkålen gick ner men det är väl frågan om hur många gånger den taktiken kommer att fungera. :)

4 kommentarer:

Alex sa...

härlig LO! vilka fantastiska färger! får mig att längta bort...

o vilket litet charmtroll!! haha.. det var lite annorlunda taktik för att få dem att äta.. ska försöka komma ihåg det till framtiden :-)

Torill sa...

Du får bare utnytte den så lenge taktikken funker:0)

Flott LO med hærlige farger:0)
ha en strålende dag!

Anne Bente sa...

super flot lo, og sååå herlige billeder.

Julieutrulie sa...

fargerik og frisk LO! flott oppsett:)... nydelig jente du har :)