søndag 19. april 2009

Några till...

Sommaren är kort av Tomas Ledin är inspirationen till den här. Kortet är ett av mig när jag springer med mina föräldrars 2 hundar.

Här så skulle man ha med minst 3 icke scrapbooking relaterade matrial. Jag har tagit ett örhänge, bit av en vaxduk ( tack emma), wellpapp och en påfågelfjäder.

En LO till bingoutmaningen, 3 mönsterpapper, felvänd bokstav, blommor.


En LO gjord efter en skiss, får bara hoppas att den blir godkänd för den blev nu inte så lik skissen. Ska skriva något på journalingarket när inspirationen kommer.


Ett kort till den monokromatiska utmaningen. Inte speciellt nöjd men så är jag inte så förtjust i att göra kort heller :)

9 kommentarer:

Emma sa...

Wow!! Jättefina LO's du har gjort. Jätte Roligt se det är många på gång hos dig!

marlene sa...

Ååååå så tjusigt! Helt klart inspirerad!
Kram

Irre Virre sa...

Så snygg så.

Du är ju jätteduktig på kort!!

Kramis Irene

irre Virre sa...

Å alla andra fina grejjer du gör så klart, jag menade inte bara kort utan även LO's.

Tjingzy I.

Maja Stokk / eyovine sa...

Sååå fina. Sommaren är kort är underbar.

mamma sa...

Va duktig du är,och vad får du all inspiration ifrån?JÄTTEFINT
Ha en bra dag Kram ma

Alex sa...

vilka underbara LOs!!! sommaren är kort är bara för härlig! älskar det stora fantastiska fotot! myyyycket inspiration det fanns här inne den här gången!

MissMian sa...

vilka underbara alster du har fått ihop!!

CillaT sa...

Å så mycket fint! Fantastiska fotografier som du ramar in så bra!