lørdag 25. april 2009

Thankful to be alive

En LO gjord efter en skiss på pysseltagen. En mera humoristisk titel än seriös men jag var nu lite rädd i perioder när vi klättrade på skuleberget. Jag tänkte " Herreguud, tänk om jag inte tar mig upp och dom måste hämta mig ner", men det gick nu bra.
Jag ser att jag inte har gjort en LO om det inte är till en utmaning/tävling på evigheter men det är så mycket enklare om man har en uppgift att scrappa till. Jag har kommit fram till att det blir mycket mera scrappat om jag har något att scrappa till.

7 kommentarer:

Emma sa...

Så läcker!! Kan jag säga nu när chocken lagt sig *skratt* Jag är maniskt höjdrädd och bara fotot...jag förstår rubriken ;)

Emma sa...

Så läcker! Häftigt bild också! Den andra LO:n med din mor och moster är helt underbar.

Monika sa...

Kjempeflott lo!!
Flott pyntet, fint pyntet og fine farger :)

Du hadde mye fint i bloggen din :)

Alex sa...

hjälp va modig du är!!!! jag svimmar av bara tanken på att klättra så högt!!! :-) läcker lo! blev riktigt snyggt med så mycket text i bakgrunden!

linn kr/sykepleier sa...

Super tøff LO. Skikkelig stilig med den håndskriften på det arket bak. Og den fuglen, har du sydd den? Bare fantastisk. Herlig detaljert. :D

Maja Stokk / eyovine sa...

Så härligt ruffig lo. Gillar din broderade fågel och den långa handskrivna journalingen och wellpappen. Ger en härlig känsla till hela loen. Å du, jag skulle ALDRIG utsätta mig för den turen!!! Är tokhöjdrädd!!

Kram Maja

Gro aka emrille sa...

Utrolig stilig!