mandag 13. april 2009

Blev utamnad av

Emma! Det var nu ett tag sedan jag fick den här utmaningen och jag skickar den vidare till alla som vill ta den! :)

4 tv program jag brukar att se:
-Medium
- The mentalist
- chuck
- CSI Las Vegas

4 saker jag gjorde igår:
-For på hauklandssand
-Gick på ny restaurant här på Gravdal
- Pratade i telefon
- träffade Heidi

4 saker jag längtar till:
- Helgen
- stranden
- Gå på tur
- semestern till sommaren

4 saker som står på min önskelista:
- Nytt jobb
- Vinna på lotto ( då behöver jag inte ovanstående)
- Hus
- resa

4 saker som jag avskyr:
- Lögner
- krig
- Lever (maten)
- när batteriet i kameran tar slut

4 saker som jag tycker om att göra:
- Scrappa
- resa
- Fota
- gå på fjället

4 saker jag åt igår:
- Smörgås med ost
- Lax med potatismos
- chocklad
- vindruvor

Fick också för en evighet sedan en utmaning av Ulrika där man skulle ta 6:e fotot ur 6:e mappen, lägga ut den på bloggen och berätta om den. Det har jag redan gjort så jag väljer 12:e bilden ur 12:e mappen.

En inte helt lyckad bild från julkortsfotograferingen.

Jag sänder denna utmaning vidare till alla som vill ta den!


Ingen kommentarer: