mandag 18. januar 2010

Du är 4 år


Jag är ingen stor fan av att scrappa födelsedagsbilder för jag tycker att dom alltid är rotete (stökiga), full med färger som absolut inte stämmer ihop , ja jag tror aldrig jag har fått ett bra födelsedagskort. Tack vare STM så har jag nu scrappat första bilden från 4-års dagen till Saga ( den var i maj). Men jag blev absolut inte nöjd med den jag ser massor nu som jag borde ha gjort annorlunda. Jag prövade mig på ett tips från lets get shabby bloggen om att sandpappra ned bakgrunder som man inte vill ha i fokus på foton, färgerna blev inte fullt så skrikiga så det blev väl ett halvlyckat försök.

3 kommentarer:

Mrs X sa...

Jag tycker den är läcker! Men jag håller med om det där med foton, det är alltid alldeles för mycket annat med på bilderna när det är dags för födelsedag!

Gro aka emrille sa...

Synes den ble kjempefin jeg, Ulrika!
Søt pynt, koselig bilde og den kaka ser fantastisk god ut!
Men, sånn til en annen gang, så kan du nok bruke enda mer sandpapir på bildet. Men , ikke glem, at Saga nok setter pris på å se gardinene, og glassene og bildene og alt som er i bakgrunnen når hun blir "gammel". Ihvertfall gjør jeg det nå, med mine barndomsbilder. For meg er nesten de små tingene i bakgrunnen viktigere enn hovedmotivene...

Takk for at du deltar:)

Emma sa...

Jättefin LO och färgen ser väl OK ut!