lørdag 23. januar 2010

vänner på stranden

En enkel LO gjord till ord-utmaningen på ScrappeHuset. Jag är bara så glad att dom har börjat med scrapp ordet för det är så inspirerande med sådana utmaningar! :)

Jag har visst glömt bort att skriva att det blev inget av våran tromsø resa nu i helgen för dom upptäckte strax innan vi skulle åka att dom inte hade någon bil i retur till oss. Ganska så typiskt när jag tagit en dag ledigt från jobb men vi for till svolvær istället och så fick jag ju scrappat lite..

5 kommentarer:

Torill sa...

Så lekkert!!!
Så fint det ble en sånn ramme, og de blomstene er min Primafavoritt!! Knallfint!
Takk for at du blir med!!
God helg!

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbar. Gillar verkligen hur bakgrunden på foto smälet ihop med bakgrundspappret och hur du snyggt plockat upp övriga färger i fotot. Superfint!!

Kramiz Maja

Mrs X sa...

Men så underbar! Allting liksom flyter ihop. Jättefint!!

Cattis sa...

Går min bloggrunda igen efter att ha varit utan dator i en veckas tid! Så mycket fint här! Jag gillar dina detaljer och hur allt passar så bra ihop. Och kul idé där du har sytt över "usch" =)

Kram/Cattis

linn kr/sykepleier sa...

Så flott at du likte vår nye utfordring. :D
Synes du hadde en kjempe fin løsning på oppgaven. Herlig fargevalg og blomster. Digger måten bilde og LO går i ett. :D