søndag 3. januar 2010

Leva i harmoni

Mitt nyårslöfte till mig själv är försöka leva mer i harmoni, hitta en fysiksk och psykisk balans. Jag ska inte hetsa upp mig över småsaker och komma mig på träning någon gång i veckan. Meen känner jag mig själv så blir det väl ett löfte som blir svårt att hålla. :)
LOn blev lite plattare än i verkligheten tyvärr blir det blir ju så när man scannar.
Min snälle sambo hittade apotek-kuvertet bakom ett gammalt kök. Tänk så glad jag blev när han kom hem med det! :)
Jag höll visst på att glömma bort att den är gjord efter en utmaning som TSC har. :)

8 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... så nydelig super flotte detaljer.

Maja Stokk / eyovine sa...

tjusigt =).. å vilket foto sen!!

Cattis sa...

Underbart och vilket vackert foto!!

Emma sa...

Underbart vackert LO och foto!! Jag måste nog åka till Lofoten iår tror jag... hoppas senare i vår eller i sommar :) Kram

~Isabell~ sa...

Et flott nyttårsforsett=) En fin Lo med herlig harmoni, liker fargene og jeg elsker sommerfuglene.

Takk for ditt bidrag=)

Francielle sa...

Virkelig nydelig side fra deg! Og helt enig med ditt nyttårsforsett! Vi mennesker er ofte for opptatte og stressende for å tenke på dype ting som virkelig gir mening i livet! Tommel opp!
Tusen takk for inspirerende bidrag!

CillaT sa...

Å vilken fin! Så fina färger o fotot är urvackert!

Kram

Camilla sa...

Flott bilde, flott LO, og ikke minst flott forsett! :)
Tusen takk for ditt bidrag! ;D